ماشین سازی به آفرین

دستگاه میکسر چسب کاشی پودری و خمیری

دستگاه میکسر چسب کاشی پودری و خمیری

همانطور که از نام این دستگاه پیداست جهت بدست آوردن یک مخلوطی همگن و یکدست از ساخت چسب کاشی و سرامیک پودری و خمیری ازدستگاه میکسر یا ریبون بلندر چسب پودری و خمیری  استفاده میشود .این دستگاه با نامهای ریبون بلندر و مخلوط کن پودر هم شناخته میشود .دستگاه میکسر پودر بسیار پرکاربرد و با اهمیت در صنایع شیمی ساختمان میباشد  .

سازنده دستگاه میکسر چسب کاشی پودری و خمیری

ماشین سازی به آفرین ، با استفاده از دانش و تجربه و بهره گیری از پرسنل آموزش دیده سالیان متمادی در صنعت طراحی ساخت و تولید ماشین آلات میکس جامدات نوآور و پیش رو میباشد . و افتخار ساخت صدها مدل از دستگاه های میکسر پودری و خمیری در ظرفیت های مختلف از یکصد الی پنج هزار لیتر جهت صنایع مختلف را دارد .

چسب کاشی چیست

چسب کاشی یک متریال به نسب جدید است، که در بند کردن مصالح ساختمانی مختلف و ایجاد اتصال و استحکام در کاشی کاری و سرامیک کاری مورد استفاده قرار می گیرد. چسب کاشی به علت مواد تشکیل دهنده آن مزایای فراوانی نسبت به ملات سنتی کاشی کاری دارد. این مصالح ساختمانی در کیسه هایی به صورت آماده به بازار عرضه می شود. اجرای چسب کاشی در ساختمان سازی روند ساده ای دارد، به این شکل که ملات آماده را با آب مخلوط کرده و درزهای خالی بین کاشی، سرامیک، سنگ و موزاییک را پر می کنند.

ترکیبات چسب کاشی و سرامیک

چسب کاشی از ترکیب مواد شیمیایی و معدنی نظیر؛ سیمان پورتلند غیرآلی، ماسه ریز و افزودنی های چسبدار تهیه می شود. در تهیه چسب کاشی سعی شده موادی به کار گرفته شود که بالاترین قدرت چسبندگی را داشته باشد، تا حد ممکن سبک باشد و همچنین در نحوه اجرا و کاشی کاری کمترین انرژی و زمان را بگیرند.

میکسر چسب کاشی و سرامیک پودری

این تیپ از میکسرها به شکل افقی و از جنس آهن یا تسنملس استیل و بهترین دستگاه میکسر جهت بدست آوردن یک میکس یکدست از مواد پودری چسب کاشی میباشد ، ظرفیت های آن متنوع و در سایز های مختلف و همچنین امکان متصل شده به دستگاه کیسه پرکن چسب کاشی پودری میباشد .

سازنده دستگاه میکسر چسب کاشی پودری و خمیری

چسب کاشی و سرامیک در دو نوع پودری و خمیری تولید می‌گردند

۱) چسب‌های پودری

این محصولات بر اساس و پایه مواد معدنی و شیمیایی تولید می‌گردند وبا استفاده از آنها می‌توان کاشی، سرامیک و سنگ را بر روی سطوح صاف، آجری، کاشی،موزائیک، سیمانی و سنگی نصب نمود، به‌دلیل نوع ترکیبات و فرآوری‌های صورت گرفته درزمان تولید پیشنهاد می‌گردد از به‌کار بردن چسب‌های پودری بر روی سطوح گچی خودداری شود. جهت استحکام بهتر و افزایش خواص شیمیایی و مکانیکی چسب از موادی بهنام پرایمر یا همان چسب بتن استفاده می‌گردد، که در مطالب بعدی درباره خواص و کاربرد آنها توضیحات بیشتری ارائه می‌گردد.

۲) چسب‌های خمیری

این دسته از محصولات دارای خواص چسبندگی بیشتری نسبت به چسب پودری هستند و به‌واسطه داشتن ترکیب شیمیایی متفاوت نسبت به چسب پودری و دارا بودن پایه شیمیایی، از این محصول می‌توان علاوه‌بر استفاده روی سطوح سنگی، سرامیکی، کاشی،موزائیک، سیمانی و غیره بر روی سطوح گچی نیز قابل استفاده است. هم‌چنین به‌دلیل جذب آب بالای کاشی‌های دیوار و جهت جلوگیری از تغییر رنگ در سطح لعاب کاشی توصیه می‌گردد جهت نصب این محصولات از چسب خمیری استفاده گردد. هم‌چنین در صورت نیاز به نصب در محل استخر، حمام، دستشوئی و محل‌هایمرطوب می‌توان ضمن به‌کار بردن پرایمر یا چسب بتن به‌عنوان پوشش زیر کار از این نوع چسب جهت استحکام و هم‌چنین عایق نمودن محل از رطوبت استفاده نمود.

میکسر چسب کاشی خمیری

استفاده از میکسرهای افقی به جای میکسرهای عمودی مزایای بسیار زیادی در ساخت و تولید چسب خمیری کاشی و سرامیک دارد ، بارگیری ، تخلیه و نظافت بسیار آسان این مدل از میکسرها بزرگترین مزیت نصبت به میکسرهای عمودی میباشد و همچنین میتوان میکسرهای چسب خمیری را از جنس استیل و آهن با توجه به سفارش مشتری در ظرفیتهای متنوع ساخت

ویژگی‌ها چسب کاشی و سرامیک

با استفاده از چسب‌های کاشی و سرامیک بن‌سازه می‌توانبه سهولت محصولات پرسلانی، گرانیتی و سنگ را در سطوح نمای ساختمان‌ها نصب نمود واین موضوع توسط ملات سیمان امکان‌پذیر نبوده و پس از گذشت زمان امکان جدا شدن،کنده‌شدن و افتادن از روی نمای ساختمان وجود دارد که با هزینه اندک می‌توان از اینامر جلوگیری کرد. بایستی پذیرفت که استفاده از تکنولوژی‌های جدید در صنعت ساختمان امری اجتناب ناپذیر است. برای برون رفت از مشکلات عدیده‌ای که در زمان ساخت‌و ساز و پساز آن در زمان استفاده از ساختمان، وجود دارد بایستی از این دستاوردها استفاده نمود.

مزایای استفاده از چسب کاشی، سرامیک

  1. سرعت بسیار بالا هنگام نصب
  2. استحکام در سال‌ها بعدی و زمانکاربرد
  3. مقاومت بالا در برابر زلزله
  4. ضد ارتعاش نمودن سطح نصب نسبت بهملات‌های دیگر
  5. وزن بسیار کم بابت سبک‌سازی کف و هم‌چنین بدنه در هنگام نصب بر روی نما
  6. استفاده از فضای بیشتر ساختمان بهجهت استفاده از مواد کمتر
  7. عایق رطوبتینمودن سطح به خصوص در محل‌های بسیارمرطوب و هم‌چنین در مناطق شرجی و بد آب و هوا
  8. درمناطق پر باران و در برابر باران‌های دائمی سطح، آب‌بندی ایجاد کرده و از نفوذرطوبت جلوگیری می‌نماید
  9. درمناطق سردسیر و هم‌چنین گرم‌سیر بر روی نما قابل استفاده می‌باشد

مشخصات این تیپ چسب ها به این صورت است پودر چسب کاشی وسرامیک برپایه سیمان ، مواد روان کننده و امولسیونی و سایر مواد شیمیایی متشکله تولید شده و به منظور نصبکاشی و سرامیک در کف یا دیواره های سیمانی مورد استفاده قرار می گیرد .

خواص : پودر مورد بحث، در مقابل نفوذ آب مقاوم بوده و به همین سبب می تواند جهت نصب کاشی وسرامیک در کفآشپزخانه ، حمام ، دستشویی، نمای ساختمان و هر محلی درداخل و خارج ساختمان مورداستفاده قرار می گیرد .

شرایط کار : بهدلیل وجود مواد شیمیایی تا ۵+ درجه سانتیگراد قابل مصرف می باشد و در صورت کم بودندرجه حرارت ، یا احتمال کاهش دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده ، باید از اجرای کاشی کاریصرف نظر نموده و یا محیط را گرم نگه داشت ، پودر کاشی و سرامیک پس از خشک شدندارای مقاومت در برابر حرارت از ۳۰- تا ۱۲۰ درجه سانتیگراد می باشد .

مقدار و طریقه مصرف : برایمصرف چسب پودری ، باید قبلا یک پیمانه آب را داخل ریخته و سه پیمانه پودر را درحال بهم زدن اضافه نموده و پس از ۱۵ دقیقه ، خمیری صاف و یکدست بدست می آید . زمانمنتظر ماندن پیشنهادی تا ظاهر شدن خواص مواد مختلف شیمیایی که در چسب پودری و جوددارد ضروری است .

توصیه لازم : چسب آماده شده در مدت کمتر از ۳ ساعت ، باید مصرفشود ، در غیر اینصورت خشک شده وخراب می شود . مقدار مصرف ، بستگی به صاف یا ناصافبودن زیر کار دارد ولی در حالت معمولی ۷ کیلوگرم برای یک متر مربع می باشد پس ازانتقال بر روی سطح حداکثر تا ۲۰ دقیقه باقی خواهد ماند پس از آن به علت تشکیلپوسته مخصوص بر روی آن حالت چسبندگی را از دست می دهد. ماله مورد نیاز چسب پودری وخمیری شانه ای مخصوص بوده و از طرف شرکت سازنده تحویل می گردد. چسب پودری سرامیکدر کیسه های ۲۰ و ۲۵ کیلویی به بازار عرضه می شود.

با استفاده از چسب‌های کاشی و سرامیک می‌توان به سهولت محصولات پرسلانی ، گرانیتی و سنگ را در سطوح نمای ساختمان‌ها نصب نمود و اینموضوع توسط ملات سیمان امکان‌پذیر نبوده و پس از گذشت زمان امکان جدا شدن، کنده‌شدن و افتادن از روی نمای ساختمان وجود دارد که با هزینه اندک می‌توان از این امرجلوگیری کرد.

بایستی پذیرفتکه استفاده از تکنولوژی‌های جدید در صنعت ساختمان امری اجتناب ناپذیر است. برای برون رفت از مشکلات عدیده‌ای که در زمان ساخت‌و ساز و پس از آن در زمان استفاده از ساختمان، وجود دارد بایستی از این دستاوردهااستفاده نمود. در خصوصمحصولات چسب کاشی، سرامیک و سنگ

میکسر چسب پودری کاشی و سرامیک

قیمت میکسر چسب کاشی پودری و خمیری

قیمت میکسرهای چسب کاشی پودری و خمیری و عواملی همچون ، جنس بدنه میکسر ( استیل یا آهنی ) نوع و توان الکتروموتور و گیربکس میکسر و همچنین متعلقات جانی مانند اسکرو بالابر پودری و اسکرو تخلیه پودر و کیسه پرکن تاثیر دارد ، لطفا جهت مشاوره و اطلاع از قیمت انواع ظرفیت میکسر پودر و خمیری چسب کاشی و سرامیک با ماشین سازی به آفرین تماس بگیرید .

دستگاه انتقال پودر یا بالابر پودری چسب کاشی

دستگاه های انتقال یا بالابر پودری جهت ساخت و ترکیب چسب کاشی خمیری و پودر نقش بسیار مهم و تسهیل کننده در امر انتقال مواد پودری به داخل میکسر های ساخت را دارند ، این دستگاه های با نام انتقال ماردونی یا هلیس و یا مارپیچی هم شناخته میشوند و توان انتقال و جابجایی انواع پودر در ظرفیت های مختلف و از جنس استیل و آهنی میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *