ماشین سازی به آفرین

دستگاه پرکن گالن و بشکه

دستگاه بشکه پرکن و گالن پرکن را میتوان بصورت خطی ، نیمه اتومات و تمام اتومات طراحی کرد و ساخت که قابلیت پرکردن گالن و بشکه را دارد و عموما برای پرکردن بشکه تکی یا پالتی ( جهت سیالات رقیق و غلیظ مانند روغن ها و مشتقات نفتی ، حلال ها ، مواد شیمیایی ، مواد شوینده  استفاده میشود  می‌توان دستگاه بشکه پرکن را بصورت نازل متحرک و نازل ثابت طراحی کرد.

ماشین سازی به آفرین سازنده دستگاه های گالن و بشکه پرکن مایعات ، اتومات و نیمه اتومات

دستگاه پرکن گالن و بشکه

دستگاه پرکن بشکه نیمه اتومات – انواع دستگاه پرکن مایعات

دستگاه پرکن بشکه و گالن پرکن ساخت ماشین سازی به آفرین در دو مدل ثابت (دستی )و متحرک (پالتی ) ساخته میشوند . مکانیزم پرکردن به صورت وزنی و به وسیله پمپ مناسب سیال مورد نظر جهت پرکردن با دقت بالا انجام می شود .در صورتی که مایع کف کند از نازلهای بلند استفاده میشود و در هنگام پرکردن نازل از انتهای  بشکه مواد را پرکرده و به تدریج بالا می آید . این دستگاه مناسب پرکردن انواع رقیق و غلیظ و اسیدی از وزن ده لیتر الی دویست و بیست لیتر مناسب می باشد .پس از پرکردن بشکه می توان  بشکه و گالن  را به روی زمین هدایت کرد و همچنین میتوان به وسیله دستگاه لیفتراک جابجا کرد .

دستگاه بشکه پرکن پالتی دستگاه پرکن  بشکه پالتی دارای یک الکترو پمپ با دبی مشخص مجهز به اینورتر که بصورت دو مرحله ای کار پرکردن مایعات را انجام میدهد می‌باشد که راندمان و دقت پرکردن بشکه را بالا میبرید. بشکه ها بصورت پالتی توسط کارگر یا لیفتراک روی نوارنقاله رولیکی قرارداده می‌شوند و هنگامیکه به نقطه مورد نظرمی‌رسند توقف می‌کنند. نازلهای متحرک توسط اپراتور به داخل بشکه هدایت میشود و با دستور فرمان PLC اقدام به پرکردن بشکه می‌کند. پس از پر شدن بشکها و بسته شدن درب آن نوارنقاله رولیکی حرکت میکند و با شیب ملایم که برای آن در نظرگرفته شده به روی زمین انتقال داده می‌شود و در این حالت میتوان بشکه ها را توسط لیفتراک جا به جا کرد.

دستگاه پرکن بشکه نیمه اتومات

مشخصات ​دستگاه بشکه و گالن پرکن

  • سیستم کنترل توزین اتوماتیک
  • دارای دقت و سرعت پرکنی بالا
  • عملکرد فوق العاده با کاربری آسان
  • افزایش بهره وری و کیفیت در محصول نهایی
  • دارای ستون متحرک ( جهت تنظیم ارتفاع (
  • دارای چکه گیر جهت جلوگیری از آلودگی محیط
  • دارای طراحی ویژه جهت ورود نازل به درون بشکه
  • قابل استفاده برای بشکه های متفاوت از نظر قطر دهانه و ارتفاع
  • قابلیت کارکرد جهت انواع مایعات رقیق و نیمه غلیظ
  • قابلیت سفارش نقاله قبل و بعد از دستگاه
  •  قابلیت پرکنی از ته بشکه
  • قابلیت قراردادن دستگاه داخل کانوپی ( کانتینر ) و مونیتورینگ اتومات بدون دخالت دست

قیمت دستگاه بشکه و گالن پرکن

قیمت دستگاه گالن پرکن و دستگاه بشکه پرکن به مدل و ملزومات و متعلقات دستگاه ماننده اتومات یا نیمه اتومات بودن دستی یا پالتی ، حجم مخزن ذخیره و طول نوار نقاله مورد نیاز بستگی دارد ، لطفا جهت مشاوره و دریافت مشخصات فنی و قیمت ها با ما تماس بگیرید .

گالن بطری چیست

گالن بطری ظرف پلاستیکی و درب داری است که در واقع واحد اندازه گیری حجم مایعات محسوب می شود. اگر بخواهیم به طور دقیق این مقیاس را تعریف کنیم باید بگوییم: «گالن در آمریکا برابر است با 587/3 لیتر و در انگلستان برابر است با 645/4 لیتر» اما از گالن بطری در غالب موارد برای نگهداری انواع مایعات استفاده می شود.

بشکه چیست

بشکه نگهدارنده  استوانه ای یا خمره ای توخالی است که معمولا جهت بسته بندی و نگهداری مواد شیمیایی ، غذایی ، دارویی از آن استفاده میشود و در انواع فلزی ، پلاستیکی یا چوبی و مقوایی ساخته میشود . وزن هر بشکه فلزی با توجه به ضخامت ورق مصرفی متفاوت است، در هر بشکه ضخامت بدنه کوچکتر یا مساوی با سر و ته بشکه می‌باشد. کنگره‌های روی بدنه بشکه برای محافظت از بشکه در زمان حمل و نقل آن می‌باشد.

انواع بشکه و موارد استفاده از آنها

بشکه نقش مهمی در سهولت زندگی انسان دارد. بشکه ها در زمینه های مختلفی مانند صنایع، خانه، مراقبت های بهداشتی، مدیریت زباله، تجارت و غیره استفاده می شوند. در ادامه با جزئیات بیشتر در مورد انواع بشکه ها و تفاوت آنها با یکدیگر و مورد خدماتی که ارائه می دهند آشنا میشویم.

بشکه پلاستیکی

ظروفی هستند که برای نگهداری محصولات مایع و جامد خطرناک یا غیر خطرناک استفاده می شوند. آنها می توانند تا 200 لیتر از این مواد و حداقل مقدار 55 لیتر را در خود جای دهند. بشکه پلاستیکی بیشتر برای مصارف صنعتی استفاده می شود. این بشکه پلاستیکی از HDPE (پلی اتیلن با چگالی بالا) ساخته شده است.
بشکه پلی اتیلنی به دو نوع تقسیم می شود: دهانه باز و دهانه بسته.

چه چیزی آنها را از یکدیگر متمایز می کند

بشکه پلاستیکی دهانه بسته برای آب و سایر محصولات مایع است. این بشکه پلی اتیلنی دهانه باز را می توان برای مایع نیز استفاده کرد، اما در درجه اول برای محصولات خشک است. بشکه دهانه باز (یا رویه باز با درب) به شما این امکان را می دهد که با محصول خود راحت تر وارد و خارج از بشکه کنید. آنها با فرآیندی که معمولاً به عنوان قالب گیری دمشی شناخته می شود تولید می شوند و در اندازه های مختلف به عنوان مثال در دسترس هستند. مثل 30، 55 و220 لیتری.

بشکه فلزی

بشکه هایی از این نوع معمولاً برای حاوی مواد خطرناک استفاده می شوند. آنها ظروف با دوامی هستند و حداکثر محافظت را تضمین می کنند که استفاده از آنها را واقعاً ایمن می کند. آنها می توانند تا 250 لیتر مواد را در خود جای دهند.

بشکه فیبری

بشکه فیبری عمدتاً برای برآورده کردن الزامات بسته بندی مختلف استفاده می شود. برای صنایع شیمیایی، دارویی، چسب، رنگ یا صنایع غذایی استفاده میشوند. آنها به عنوان بسیار بادوام شناخته شده اند. دو نوع درام فیبر وجود دارد: Lock-rim و All-fiber. آنها می توانند تا 250 لیتر مایع یا هر ماده دیگری را در خود جای دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *