ماشین سازی به آفرین

دستگاه درب بند بطری

دستگاه درب بند (دربند) دستگاهی است جهت بستن و درب بندی و پلمپ کردن درب بطری‌ها می‌باشد. این دستگاه در تمامی صنایع غذایی، دارویی، شیمایی، دارویی ، آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد.

دستگاه درب بند بطری

دستگاه درب بند ظروف عموما در سه مدل جهت ظروف گرد و کتابی ساخته میشوند .

  1. دستگاه درب گذار و در بند تمام اتومات
  2. دستگاه در بند نیمه اتومات
  3. دستگاه در بند دستی

 دستگاه دربگذار و درب بند اتوماتیک

این دستگاه قابلیت گذاشتن درب و بستن درب روی ظروف گرد و کتابی به طور تماماً اتوماتیک را دارد ، به طـوری که درب داخـل سورتر ریخته می شود توسط شـوت به صـورت یکنواخت و منظم به روی ظــرف هـدایت شده و فـرمان کارکـرد و عملکرد سورتر به وسیله سنسور چشمی که بر روی شوت تعبیه شده انجام می گیرد.

دستگاه در بند نیمه اتومات

دستگاه درب ­بند نیمه اتوماتیک نوع دیگر دستگاه درب­ بند می‌باشد ، که بخشی از کار با دستگاه توسط اپراتور انجام می‌شود. سرعت عملکرد این دستگاه از دستگاه درب­ بند دستی بیشتر است و برای کسب و کارهای متوسط و بزرگ و استفاده در صنایع بسیار مناسب می‌باشد. دستگاه در بند ظروف نیمه اتومات دارای یک و نیم متر نوار نقاله که در امتداد دستگاه پرکن قرار میگیرد و همچنین مستقلا نیز قابل استفاده میباشد . عملکرد آن به گونه ای است که می بایست ابتدا درب روی بطری قرار داده شود سپس بری پلاستیکی یا شیشه ای روی نوار نقاله گذاشته شود تا بطری به سمت هد حرکت کرده و درب بندی انجام شود .

دستگاه درب بند ظروف دستی

با ساختن یک هد مناسب درب مورد نظر و نصب آن به یک دریل ستونی یا یک فشنگی باد می توان یک درب بند دستی ارزان قیمت ساخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *