ماشین سازی به آفرین

دستگاه کیسه پرکن

دستگاه کیسه پرکن برای بسته بندی کیسه های حاوی پودر طراحی شده و اوزان 5 الی 50 کیلوگرم را پر می کند. استفاده از جکهای پنوماتیک در قسمت خروجی برای گرفتن کیسه و لودسل و نمایشگر بر روی دستگاه جهت تنظیم وزن مورد نظر از مشخصه های اصلی دستگاه کیسه پرکن میباشد .کار با این دستگاه بسیار ساده است. به طور کلی این دسته از تجهیزات به گونه ای طراحی شده اند تا تمامی کیسه ها از وزن و ویژگی های یکسانی برخوردار باشند.

دستگاه کیسه پرکن پودری در بسته بندی مواد پودری و گرانولی مهمترین دستگاه است و برای موادی مانند آرد ، سیمان ، کود های شیمیایی ، ادویه جات در اوزان 5 تا 50 کیلوگرم مورد استفاده قرار می گیرد این دستگاه برای پركردن كیسه های دهان باز، كه دارای حداقل عرض دهانه 20 سانتیمتر باشند، طراحی شده است. قابلیت اتصال به دستگاه بالابر پودری میباشد.

خصوصیات دستگاه پرکن کیسه

  1. مناسب جهت پرکردن مواد پودری و گرانول  
  2. توزین دیجیتال
  3. دقت كیسه گیری 50 ± گرم
  4. حجم مخزن توزین 100 لیتر
  5. تنظیم دستگاه بطریقه نرم افزاری
  6. کالیبراسیون وزن بصورت نرم افزاری
  7. مجهز به کیسه شمار
  8. نصب آسان
  9. دارای نمایشگر وزن
  10. اپراتوری آسان
  11. برق مصرفی 3PH/380V/50HZ/5KW
  12. قابلیت اتصال به دستگاه بالابر پودری

توزین کیسه

سیستم کنترلی به کار رفته در دستگاه به گونه ای طراحی شده تا استفاده از سیستم توزین وزنی لودسل ها به خوبی در تعامل بوده و به این ترتیب در پر کردن کیسه ها از دقت و سرعت کافی برخوردار باشد. دستگاه ریبون بلندر

صفحه نمایش دستگاه

دستگاه های کیسه پر کن به منظور کنترل وزن از یک صفحه نمایش تشکیل شده اند. به کمک صفحه نمایش می توان اطلاعاتی از قبیل تعداد کیسه های پر شده ، وزن کیسه ها، مشکل به وجود آمده در سیستم و بسیاری از اطلاعات دیگر را در اختیار اپراتور قرار دهد. عملیات کالیبراسیون و تنظیم دستگاه کیسه پرکن نیز به وسیله صفحه نمایش به کار رفته در آن انجام می پذیرد.

انواع دستگاه کیسه پرکن

انواع دستگاه کیسه پرکن

1-دستگاه کیسه پرکن پودری

این دسته از تجهیزات تحت عنوان کیسه پرکن پودری دارای سیستم PLC قدرتمندی بوده که می تواند به خوبی فرآیند پر کردن کیسه ها را به عهده بگیرد. عمدتا این دستگاه مناسب جهت انواع پودر از قبیل آرد، سیمان، کود های شیمیایی و غیره استفاده می شود.

2-دستگاه کیسه پرکن ولو بگ

به طور کلی این دسته از تجهیزات نیز تحت عنوان کیسه پرکن گرانولی صنعتی به منظور پر کردن کیسه ها از محصولاتی که چگالی و حجم زیادی دارند، استفاده می شود.

از جمله محصولاتی که به وسیله این دستگاه در کیسه های مشخص شده بسته بندی می شوند، می توان به حبوباتی از قبیل لوبیا، نخود، کشمش و به طور کلی خشکبار و غلات اشاره کرد.

3- دستگاه پرکن ولو بگ

همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، عمدتا از دستگاه کیسه پرکن بیگ بگ برای پر کردن کیسه هایی با ابعاد بزرگ استفاده می شود. این دسته از تجهیزات صنعتی قادر هستند ‌کیسه هایی با ظرفیت ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلوگرم را پر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *