ماشین سازی به آفرین

دستگاه پروسس تانک استیل

پروسس تانک یا مخزن پروسس جهت انجام فرآیندهای فرآوری با حرارت دهی، سرد کردن و ذخیره سازی می باشند که طیف گسترده ای از مواد مورد استفاده قرار می گیرند. مخزن پروسس یا پروسس تانک تشکیل شده از یک محفظه استوانه ای شکل از جنس استیل با گرید 304 یا 316 و یک ژاکت حرارتی یا سرمایشی .عموما این نوع مخازن را در کارخانجات تولیدی صنایع غذایی و آرایشی بهداشتی مانند ، لبنیات، سس و ساخت کرم بیشترین کارایی را دارند . مخزن پروسس تانک ها در انواع مختلف تک جداره ، دو و سه جداره، براساس نیاز مشتریان ساخته می شود، که این مخازن مجهز به میکسر و همزن، تجهیزات کنترلی ، با بدنه ی استیل ضد زنگ، و عایق حرارتی و ژاکت هستند. در حالت کلی مخزن پروسس تانک، با یک رویه ی خارجی حاوی آب گرم، محصول را گرم می کند.

ماشین سازی به آفرین طراح و سازنده مخازن پروسس تانک در ظرفیت های مختلف میباشد .

نحوه کار پروسس تانک 

پروسس تانک دارای سه جداره است که این سه جداره از استنلس استیل ساخته میشوند ، در بین جداره سوم و لایه دومی یک عایق پشم سنگ یا پشم شیشه قرار دارد تا مانع از تبادل دمای بیرون با مخزن شود. در نهایت لایه سومی بعنوان ژاکت روی پشم سنگ کشیده میشود .

پروسس تانک به تنهایی نمی تواند مواد مورد نظر شما را گرم یا خنک کند، برای تکمیل پروسه نیاز به دستگاه کولینگ تاور جهت خنک کردن و پکیج آب گرم یا بویلر بخار یا روغن جهت گرم کردن میباشد .

در واقع برج خنک کننده برای خنک نگه داشتن مایع و دیگ بخار نیز برای جوشاندن یا گرم کردن مایعات کاربرد خواهد داشت. در داخل پروسس تانک یک همزن استیل وجود دارد که مایع داخل آن را به صورت یکنواخت هم زده تا باعث فرآوری و همگن شدن مواد شود . هم چنین پروسس تانک دارای یک ترمومتر یا همان دماسنج بوده تا در هر لحظه از دمای داخل مخزن مطلع شوید، این کار برای تولید با کیفیت مواد ضروری خواهد بود. 

مشخصات فنی تانکر پروسس استیل

  • تمامی اجزاء دستگاه از جنس استیل 304 یا 316
  • دارای الکتروگیربکس متناسب با ظرفیت
  • دستگاه سه داره ، عایق شده
  • مجهز به درب منهول
  • دارای ترمومتر
  • دارای تابلو برق

مخزن پروسس استیل – مخزن استیل

تانکر پروسس تحت فشار از جنس استیل و جهت فرآوری و ذخیره سازی محصولاتی مانند : روغن، شیر، سس، آبمیوه، کنسانتره، رب، گلوکز، شربت، رزین و در بسیاری از صنایع  ، صنایع شیمیایی و غذایی و دارویی ، بهداشتی و نفت و گاز کاربرد دارند . مخازن پروسس استیل به صورت پایه دار (ورق، بافل و …) و بدون پایه ( لاگ دار ) تولید و عرضه می شوند. از تجهیزات و متعلقات مخازن پروسس استیل می توان به ونت، ترمومتر، هندهول و درب منهول، شیر نمونه برداری، گارد بالای مخازن، شفت و پروانه، موتورگیر بکس، پیچ تنظیم، نردبان داخلی و خارجی، فشار شکن، کویل، سوپاپ اطمینان، قلاب، اتصالات ورودی و خروجی، لایت گلاس نام برد . مخازن پروسس با الکترود یا آرگون جوشکاری شده و در صورت سفارش مشتری میتوان پولیش کاری کرد .

مشخصات فنی تانکر پروسس استیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *