پودرهای خوراکی و ادویه جات عبارتند از مواد غذایی پودری یا دانه‌ای که برای مصرف روزانه بسیار مناسب هستند؛ این مواد شامل آرد، آرد ذرت، ذرات غلات، قهوه فوری، پودر شیر و غیره می‌شوند. شرکت ماشین سازی به آفرین بیش از 20 سال است که در حوزه تولید دستگاه‌های مخلوط کن پودر غذایی فعالیت دارد و تجهیزات با کیفیت بالا و خدمات حرفه‌ای را برای تعداد زیادی از شرکت‌ها ارائه کرده است.

معرفی برخی تجهیزات مورد نیاز این حوزه :

1. میکسر پودر ریبون بلندر افقی : این میکسر برای مخلوط کردن پودر با پودر و یا مقدار کمی پودر با مایع بسیار کاربردی است. این دستگاه با انواع متفاوت و مشخصات کامل، از آزمایش تا تولید، با بهره‌وری بالا و کیفیت مطلوب عمل می‌کند. تجهیزات سفارشی نیز بر اساس نیازها تولید می‌شوند.

2. نوار نقاله : شامل حمل و نقل هوادهی (فشار مثبت و منفی، فاز متمرکز و رقیق) و حمل و نقل مکانیکی (مارپیچ، سطل، زنجیری و نوار).

3. دستگاه پرکن: این دستگاه برای وزن‌کردن و پرکردن مواد استفاده می‌شود.

شرکت ماشین سازی به آفرین با تکیه بر تجربیات چندین ساله خود، تلاش می‌کند تا بهترین خدمات و محصولات را در زمینه ماشین‌آلات مخلوط‌کن پودر غذایی ارائه کند.

در شرکت ماشین سازی به آفرین، تلاش می‌کنیم تا با ارائه خدمات مشاوره، طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی، همراه مشتریان خود باشیم و به آن‌ها در رسیدن به اهداف تولیدی خود کمک کنیم. با ماشین سازی به آفرین، از کیفیت بالای محصولات خود، کنترل دقیق فرآیندها، و کاهش هزینه‌های تولید بهره‌مند شوید.
هدف ما این است که با ارائه تجهیزاتی مطابق با نیازهای شما، کمک کنیم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از منابع خود استفاده کنید و بهره‌وری خود را به حداکثر برسانید. برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی کمک ماشین سازی به آفرین به تحقق اهداف تولیدی شما، لطفا با ما تماس بگیرید.